Søk i denne bloggen

onsdag 6. mai 2015

Bli en blomst!

Sommeren har ankommet Trondheim! Denne aldeles vakre tirsdagen hvor man burde burde burde gjøre husarbeid og handle i butikker. Men på slike tidlige sommerdager da bør jeg ingenting. Jeg tok lunsjen i Gåsaparken med ei venninne og da hun dro, hadde jeg ikke noe valg. Jeg måtte slikke i meg all solen jeg kunne. Jeg lå der i gresset og hørte fuglene, kjente D-vitaminene strømme inn. Og den aller første barbeintturen over gress og stein er lykke! Jeg var utslitt etter en lang "1. mai helg" og hver muskel strittet imot å bevege seg. Men dette var energien jeg trengte og resten av dagen gikk som en dans :) Så jeg kan anbefale alle som er trøtte etter vinterdvale, søvnmangel, såre muskler, dårlig humør, you name it, å plante deres bare føtter godt ned i gresset og vende ansiktet opp mot solen. Prøv det du også!
Bli en blomst!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar