Søk i denne bloggen

onsdag 24. juni 2015

Tips til rotekopper.

Hva gjør man når man er kronisk rotekopp?

Jo man planlegger og drømmer om den dagen man skal få alt i system, brette klærne, ha permer for alle papirer etc.
Det er vel ikke bare meg som har det slik?

Så blir det skippertak, og så er man kjempefornøyd og alt er strøkent.... I en uke. Så "plutselig" ligger klærne på gulvet igjen, og posten hoper seg opp i hauger på diverse benker og bord. For ikke å snakke om alle disse tingene som ikke har en bestemt kategori. Eller som man vil ha fremme, og ikke gidder å plassere tilbake i riktig skuff hver dag.

Jeg fant løsningen: Bokser!
Jeg kjøpte billige bokser på ikea, og puttet alt som var på stuebord/nattbord oppi dem. Vips, rot borte. Rot oppi boks. Det funker for meg! Da ser det penere ut, og det er mye lettere å flytte en boks med mange ting for å komme til med kluten, enn det er å flytte på mange ting i hauger.
Også kan man tegne på boksene da, og ha det gøy, få dem til å matche stilen i sitt hjem. Og hos meg er det farger og mønster i nydelig kaos som gjelder.



Fikk disse gule boksene av mamma. Gikk amok med tusj :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar